Πέμπτη, Μαΐου 03, 2012

helpmevote.gr




Μου κάνει εντύπωση πόσοι από του συμπολίτες μου, στους οποίους δίνω το ψηφοδέλτιό μου, μου λένε ότι καταφεύγουν στις ιστοσελίδες που σε βοηθούν να δεις σε ποιο κόμμα είναι περισσότερο κοντά οι ιδέες σου. Πολλοί επισκέπτονται το helpmevote.gr  Η σελίδα από ότι έχω καταλάβει σε οδηγεί σε μια  έρευνα που διεξάγετε από το Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πολιτικής Έρευνας του ΑΠΘ.
Μου λένε, λοιπόν, ότι το αποτέλεσμα που τους βγάζει είναι ότι οι απόψεις τους συγκλίνουν με το κόμμα του κ. Στέφανου Μάνου, τη ΔΡΑΣΗ.  Για μένα αυτό δεν είναι καθόλου παράξενο γιατί το πρόγραμμα της ΔΡΑΣΗΣ και οι ιδέες του Στέφανου Μάνου είναι αυτό που η κοινή λογική απαιτεί να κάνουμε σε αυτήν την δύσκολη περίοδο που ζούμε.
Οι πολίτες που διαθέτουν Κοινή Λογική εκφράζουν μέσω αυτής της έρευνας, πιστεύω, την αγωνία τους να εφαρμοσθούν πολιτικές που θα μας βγάλουν από το αδιέξοδο. Αυτό είναι πολύ ελπιδοφόρο γιατί φαίνεται ότι αρχίζουμε να συμπεριφερόμαστε ως πολίτες που θέλουν η πατρίδα τους να πάει μπροστά και να είναι υπερήφανοι για αυτήν και όχι ως πελάτες με γνώμονα το προσωπικό μικροσυμφέρον.
Ας ψηφίσουμε με το χέρι στην καρδιά τη ΔΡΑΣΗ για να πιέσει προς τη σωστή κατεύθυνση. Ας διαδώσουμε τη συμμετοχή της ΔΡΑΣΗΣ στις εκλογές για να βοηθήσουμε όχι απλά να πάρει 3% αλλά μεγαλύτερα ποσοστά.
https://www.facebook.com/Pliaki

Δεν υπάρχουν σχόλια: