Παρασκευή, Ιουνίου 29, 2012

Δύο από τις μεγάλες μου αγάπες



Αυτός είναι ο Ζιζού μου. Ο "μοναδικός μου γάτος" κατά τη "μοναδική αγάπη" του Μάνθου στο σήριαλ Κωνσταντίνου και Ελένης. Είναι ο πρώτος γατούλης που πήρα όταν μετακομίσαμε στη Θεσσαλονίκη. Μετά ήρθαν οι υπόλοιποι. Τους βρήκα στη γειτονιά που μετακόμισα και σιγά-σιγά τους στείρωσα όλους και όλες. Ο γλυκούλης μου ψάχνει να βρει μια κατά δική του κρυψώνα που να μην την ανακαλύψουν και του την κλέψουν οι υπόλοιποι. Επειδή καταλαβαίνουν ότι του έχω αδυναμία, όλοι οι άλλοι και άλλες θέλουν να τρώνε το φαΐ του και να κοιμούνται όπου κοιμάται ο Ζιζού. Τελευταία βρήκε αυτό το κλουβάκι που είναι το μικρό κλουβάκι που έχουμε μέσα στο οποίο μας ήρθε η Φαίη.


Εδώ είναι στο τραπεζάκι του μπαλκονιού μαζί με τον Βιλάκο μας. Ο Βιλάκος σαν πιο μικρός κάνει ό,τι κάνει και ο Ζιζού.
Πάντα μου άρεσαν τα ζώα. Και τα ζώα μέσα στο σπίτι να ανεβαίνουν στα τραπέζια και στους νεροχύτες, όπως έβλεπα στις ταινίες. Μου αρέσει πολύ που κυκλοφορούν στο σπίτι. Θα μου άρεσε να είχα και ένα σκύλο για να πηγαίνουμε μαζί βόλτες με το αυτοκίνητο, αλλά προς το παρόν είναι δύσκολο.

4 σχόλια:

Περαστικός είπε...

Να σου ζήσουν και να τα χαίρεσαι όλα :)

zizugataki είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ! Παρόλο ότι χρειάζεται αρκετή δουλειά για να κρατάω το σπίτι και την αυλή καθαρή, μου αρέσουν πολύ και τα αγαπώ. Μου αρέσει και να τα χαϊδεύω. Με ηρεμούν. Τώρα με την κρίση είναι το καλύτερο αγχολυτικό.

Μαίρη (Ginger) είπε...

Πώπω γατσούλια. Πρόσεχε μην σου ξεφύγουν και πάνε πρός τα κεί >>> http://foliebambi.blogspot.hu/
γιατί προβλέπω νέο παγκόσμιο γατοσκυλοπόλεμο. Καλό σου βράδυ.

zizugataki είπε...

Τους κάνω μαθήματα ειρήνης. Πρώτα μεταξύ τους (είναι πολλά βλέπεις) και μετά με τους παραδοσιακούς εχθρούς.